roelinepeters.reismee.nl

Eindelijk gaan we dan bijna!

Hoihoi allemaal,

Welkom op de plek waar ik binnenkort wat blogs hoop te plaatsen.
Komende dinsdag 24 oktober hoop ik naar Uganda te vertrekken samen met Henrike van Harten.
Daar gaan we in de hoofdstad Kampala 7 weken vrijwilligerswerk doen in een kinderrevalidatiecentrum.

Ik hoop jullie hier natuurlijk snel meer over te vertellen!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie plaats? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

En laat gerust af en toe eens een berichtje achter onder de blogs :)

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,
Roeline

Reacties

Reacties

Gerth Westmaas

Ha Roeline,

Op voorhand mijn respect, waardering en meeleven!

Ga met God!

Gerth

Jannemarie

Wat gaaf Roeline! Veel succes en zegen!

Groet, Jannemarie

Wout

Beste Roeline,

Mooi dat je dit gaat doen.
Geniet van alle impressies.
Gods zegen en bescherming toegewenst!

Wout

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood